21.5.09

Sukkerafgift

"Hensigten med alt det her er jo, at vi heller vil have, at folk købet et æble i stedet for en sukkerfri is", sagde vores kære sundhedsminister, Jakob Axel Nielsen i morgenens udgave af nyhederne.

Burde i så ikke sætte afgiften på frugt og grønt ned, i stedet for at sætte afgiften på sukker op?
Ja, jeg spørger bare.  Men hvad ved jeg, jeg er jo bare en dum lille pige.

-------------------
Desuden så synes jeg, at det er uretfærdigt, at mennesker, der ikke har problemer med vægten, og levet et udmærket sundt liv, skal straffes på grund af mennesker, der ikke kan sætte grænser for sig selv. 
(Sidder lige og er total tøsefornærmet. Synes at chokolade i forvejen koster en halv bondegård - i de mængder jeg fortærer det i).

2 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Og så er der vist også noget med, at prisen på Sukkerchoks musik kommer til at stige 10%?

Erna sagde ...

Lol!!

Heldigvis for mig, så har jeg allerede købt de nr. jeg var interesseret i ;)