24.5.09

Argh!!

ShitCrapLortePikSkodLortePikkeRøv og en masse andet godt!!!

For et par uger fik jeg bestilt et par smykker fra etsy.com - en meget fin hjemmeside, som Bouncing Betty skriver om på sin blog, hvor man kan falde over alskens smukke og fine ting. Alt fra hjemmelavede smykker til vintage legetøj og bøger. 
Jeg købte en meget fin halskæde og to cherryblossom fingerringe. Halskæden fik jeg relativ hurtigt - knap en uge efter. Men det andet lod vente på sig.
Jeg tænkte, at det nok ikke var noget. Til jeg idag rodede gårsdagens reklamerne igennem og fandt et brev fra PostDanmark iblandt. 
1. Jeg HADER PostDanmark, fordi kun ca 1/5 del af postbudene sorterer reklamer fra post
2. Jeg HADER PostDanmark, fordi jeg har fået en toldopkrævningsgebyr ekstra på 250 kr.
-------Argh!

Nå men... jeg glæder mig til at hente smykkerne i næste uge - omend de er 250 kr dyre, så kan  cherryblossom ringe ikke indikerer andet end forår og sommer i min verden :)

4 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Nå, men det var da godt du opdagede dem, og sedlen ikke bare røg ud med reklamerne.

Kan anbefale, hvis det er muligt der du køber, at bruge UPS - for det er ganske vist dyrere, men går hurtigere; og de opkræver godt nok told, men ikke for forsendelsen; og det er uden gebyr. Så jeg har fundet ud af det ofte er billigere, alt i alt.

Erna sagde ...

Bliver pludselig i tvivl, men synes, at jeg mindes, at det var UPS - nå, men som sagt.. så får jeg mine smykker :) og hurra for det.


Og ja.. tænk, hvis jeg ikke havde fundet brevet.. suk

Lejla sagde ...

Det ville være sødt at linke til min blog, når nu det er der, du fik tip om smykkerne. :)

Erna sagde ...

Åh det tænkte jeg slet ikke over søde Lejla... Pinligt.