14.5.09

Flapper, jazz n' godt selskab

Imorgen er planerne atter sat op omkring den efterhånden lille trio som består af "Companion in Crime", moi og den kære mand, som vi slæber med på vores udskejelser. (Jeg er dog ved at være ret godt overbevist om, at vi slæber ham frivilligt med.) 

Planen for imorgen er, at CiC og jeg mødes på Amager, fingerwave hår og duller os op til en rigtig jazzaften ude i byen.
Vi taler bobs, strømper med søm, cigaretter, lange tynde øjenvipper og cupids bow læber og naturligvis gin og dekadence i laaaage baner.
Det bliver spændende at se, hvad det bliver til. Men jeg melder naturligivs tilbage, når planerne er sat helt på plads.

Til da smider jeg lidt billeder som inspiration og for at sætte stemningen i det rette ger ;)


















And now dance...on a top of a car ... just to show how decadente you are....



2 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Hvor skal I henaf? For er jo egentligt lidt på udkig efter noget andet end det sædvanlige denne weekend.

Men jeg er ikke den helt store jazz-entusiast, for at sige det mildt; men hvis det er sådan noget 20-30'er Charleston/swing agtigt noget er det noget andet.

Et andet problem jeg har, er jo at hvis jeg tager andre steder end Amigo, er jeg næsten nødt til at have væbner, eller lignende. Kan jo ikke bære rundt på mit stuff selv hvis jeg er i dragt.

Leoparddrengen sagde ...

Ok, har adressen, slet hellere din comment igen, inden mailen bliver harvested.