9.6.09

Sidney Lee

"Men det er fordi jeg er opvokset her i København K (slask slask*). Så jeg har lidt af det der (slask slask) Nørrebrodansk. Og med min tid i USA (slask), så får jeg noget, de fleste danskere tænker bare "oh" (slask slask) over..." - Sidney Lee i Go' Aften Danmark.



Hvis du er vokset op i K, så har du ikke nørrebrodansk, så taler du højest lavkøbenhavnsk. Hvis du vil brande dig på din udtale, så research i det mindste.... Magen til en opstilling har jeg nok aldrig set... 


WTF?! 


Jeg var neutral... nu er jeg altså imod! Være naturlig for pokker da! OG hvor er øjenbrynene??? Og.... dyb udskæring til mænd? - NEJ!



*Hans tyggegummi.

2 kommentarer:

Infotainer sagde ...

Skal jeg se Sidney Lee i Fangerne på Fortet, øh ja, det tror jeg nok jeg skal. Slask. Jeg elsker ham. Han er Gud gave til fjernsyn. Slask.

Erna sagde ...

@Infotainer -

Jeg ville nu nok også se Fangerne på (slask) Fortet. Jeg syntes baare, at han var uendeligt opstillet, og sad og sagde, at han der i Go'aften var 100% sig selv. Og når han var på cam, så var han 90% sig selv. Og jeg tænkte oh dear, hvis du er sådan, når du er naturlig.... suk

Argh Fuck it! Sidney Lee er kommet for at blive. Selv de, som hader ham, googler ham...(Jeg har dog ikke gjort det selv endnu)