28.6.09

Noget om is, fedt, jungle og tissemænd

Efter ca. 30 timers søvn i løbet af 36 timer, vågnede jeg i morges kl lidt efter 8, og var uendeligt frisk.. 

Så jeg lokkede drengene til burger på Halifax - yum, de smager bare godt, især hvis man ikke taber bøffen på egen smuk pink silkeskørt, og skal sidde iført vådt pink silkeskørt, fordi man prøver at vaske fedtpletterne af på cafeens toilet og en fremmed mand braser ind på pigetoilettet, mens man stå i trusser og top, ford man har glemt at låse døren, og det åbenbart er unisex... Oh well mit liv ville være sååå kedeligt, hvis jeg ikke udsatte mig for sådanne pinligheder.

Efter en tur på isbar.. well, der fandt jeg ud af, at man kan spise for meget (hvem skulle have troet?), og man kan spise så meget, at ens hud bliver for stram til maven, og at man rent faktisk IKKE kan spise normal mængde af gl.dags is (tre kugler). Så skuffet over mig selv, smed jeg de sidste sørgelige rester af smeltet hindbær sorbet og chokolade med chokoladestykker ud efter en halv times lang tur igennem Botanisk have, hvor vi fik set en jungle, skildpadder, klamhed, fisk og en statue af en mand med to tissemænd...



Bare for at undgå tvivl - så er dette klamheden!



Eftersom jeg var omgivet at en flok kedelige gamle mænd, der ikke kan leve uden øl, tog vi hjem. 
Så jeg fik fat i CiC og endte på Amager Strandpark med hende og datter. Hvor var det dog rart at mærke solen på kroppen. Vi lå der i et par timer og fik vendt verdenssituationen (aka mænd) og atter igen blev vi enige om, at mænd ikke dur, og hvis vi to var mænd, ville vi bare kunne gøre det SÅ meget bedre.

På vejen hjem tog jeg mine klipklappere af og cyklede hjem i min gamle, hvide nederdel og bare tær igennem Øresundvej  - og gud, hvor er stranden tæt på. Jeg glemmer det altid.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

"Igennem Ørsesundsvej".
Igennem?
Virkelig?
;)

/

Anonym sagde ...

I øvrigt er der ikke noget så sjovt, ved et "uheld", at gå ind på pigernes toilet.
Brokker de sig, så påberåbe sig ligestilling....
Desværre har jeg aldrig set en kvinde stå i trusser og top, forsøge rengøring a la Mr. Bean!

/

Erna sagde ...

Jamen der er få kvinder, der ville glemme at låse døren, mens de står iført trusser og ja total meget a la Mr. Bean!
Jeg stod der fin med skørtet i hånden og toppen, der lige dækkede halvdelen af ballen :)
Men heey jeg fik jo alt fedtet af :)


Og ja jeg cyklede igennem Øresundsvej... jeg ikke forstå.. jeg et perle.. Dansk humor... hmm?

;)

Anonym sagde ...

*suk*
Har ligget ved Søbadet hele dagen og bare ventet på, at en pige fik "fedtet" noget på et skørt - eller lign - og at så gik ind ad den forkerte dør!
Jeg lå spændt som en fjeder!!!
Men, nææææ, nej!

Man ik sykle gennem, men via eller ad.
Forstår du mand, kvinde!

Ka´tjiiing!

/

Erna sagde ...

Altså i princippet kan man cykle igennem Øresundsvej, hvis man krydser den... Ha!

Og jeg gider da ikke gøre det, der bliver forventet af mig.. Hvis mine ulykker kom planlagte, så ville der jo ligesom ikke være noget ved det.

Anonym sagde ...

Nææææ! Man krydser den kun! Hvis man skal igennem noget, skal det omslutte een. Enten mentalt eller fysisk.
Nå!

Tror at en af dine charmer er, netop, at du ikke så tit gør det forventede.