26.6.09

Den gamle mand og kvinden...

Jeg er bare en gammel mand, på mange punkter. Jeg begyndte at se Go' Morgen Danmark, da det begyndte at blive sendt tilbage i 1996, og har faktisk set det, stort set hver dag, og jeg elsker mit Go' Morgen Danmark. Der er bare intet bedre, end at tænde for fjerneren og lytte til overgearede værter og gæster, der hyggepludrer, mens man selv gør sig klar til dagens gerninger og sipper en hjemmelavet latte. (Desuden, så er det fedt med nyheder halv og hel, for så ved jeg nogen lunde, hvor lang tid jeg har, før jeg skal ud ad døren.)

Jeg må virkelig have været i en eksamensrus, for jeg har slet ikke opfattet, at Cecilie Frøkjær stopper. 
Jeg kommer altså til at savne hende i de tidlige morgener. Ligesom jeg savner alle de andre gamle værter. Jeg synes at Morten Resen er god og indlevende som vært - og han må gerne blive i 30 år endnu - især fordi han også er liiiidt lækker, men de to nye været - Kamilla Valsøe og Anders Breinholt, de stinker - mildest talt. 
Og jeg ved, at de er nye, og at de skal have tid, men for helvede altså! Breinholt er bare en klovn, han taler ikke tydeligt, og falder over ordene, og Valsøe, hun minder mig bare om en snerpet, forkælet lille Helleruptøs! Hvis hun ikke er på, så ser hun altid så sur ud. Desuden kan hun heller ikke tale. 
De mangler begge karisma og indlevelse  - øv! 

Øv altså! ... Jeg håber ikke, at deres kontrakt bliver forlænget...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er ambivalent.
Jeg er vel en smule forelsket i Frøkjær. Hun brænder gennem skærmen og Morten ligeså. Lækker?
Tja. Jo, det er de begge på hver deres måde.

Jeg kan faktisk godt lide Anders, synes han bliver bedre for uge til uge.
Men hende dér Kamilla. Jeg kan bare ikke klare hende. Jeg ved ikke om, det er fordi hun prøver med både humor og seriøsitet, men jeg synes ofte, at begge dele mislykkes.
Lige så ofte lægger hun ord i munden på folk. Måske er hun ikke bedre.
Til gengæld er jeg jublende glad for at ikke skulle se Line mere.
Jeg slukkede for fjernsynet. Hun virkede på ingen måde som om hun var uddannet journalist - ikke at dét er en garanti, har jeg fundet ud af - og det værste var, at hun forsøgte af være den kvindelige Ole Stephensen. Hun var total mislykket.
Efter min mening!

Helleruptøs? Er der nu noget galt i at være fra Hellerup og Tøs? På een gang. Synes nu mange af dem ser ganske søde ud, når man går nede på gaden.

Når jeg har fri på hverdage, kan jeg sagtens finde på at stå tidligt op, tænde for tv´et, tage dyne, morgenmad og kaffen med ind på sofaen og hygge til de to førstnævnte.
De har glæden ved at lave det, de laver. Lidenskaben!
Det er DET, de andre mangler.
Sgu.

/

Erna sagde ...

Jeg tror ikke, at Go'morgen Dk, bliver ligeså interessant efter, at Frøkjær forlader showet. Morten er måske ikke decideret lækker. Men meganuttet og karismatisk og cute og nuttet.. fik jeg sagt nuttet?.

Anders.. well jeg kan stadig ikke lide ham.. Ikke megen kvalitet hos ham.

Kamilla - hun burde ikke være foran kameraet, hun må have kneppet en eller anden for at får den tjans. (Ligeledes med Anders heh)
Line syntes jeg også var nederen. Jeg har mistænkt hende for at være lettere racistisk. Hun vidste i hvertfald ikke helt, hvordan hun skulle opføre sig over for en gruppe muslimske og tørklædebærende kvinder, der for et par år siden var inde og lave mad.

Helleruptøser = snobbede møg-forkælede og arrogante bedrevidende duller. Mere siger jeg ikke.

Og jeg er helt enig i, at Anders og Kamilla mangler lidenskaben.
Jeg elsker GO'morgen - min morgen begynder altid skønt, når kan tjekke mails og drikke kaffe, mens Go'morgen kører i baggrunden.