Viser opslag med etiketten manglende øjenbyn. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten manglende øjenbyn. Vis alle opslag

9.6.09

Sidney Lee

"Men det er fordi jeg er opvokset her i København K (slask slask*). Så jeg har lidt af det der (slask slask) Nørrebrodansk. Og med min tid i USA (slask), så får jeg noget, de fleste danskere tænker bare "oh" (slask slask) over..." - Sidney Lee i Go' Aften Danmark.



Hvis du er vokset op i K, så har du ikke nørrebrodansk, så taler du højest lavkøbenhavnsk. Hvis du vil brande dig på din udtale, så research i det mindste.... Magen til en opstilling har jeg nok aldrig set... 


WTF?! 


Jeg var neutral... nu er jeg altså imod! Være naturlig for pokker da! OG hvor er øjenbrynene??? Og.... dyb udskæring til mænd? - NEJ!



*Hans tyggegummi.