3.6.09

Hot or not?

Det jeg prøver at finde ud af - er shorts til kvinder lækkert eller ej?




6 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Jowda - men det kan godt være hånden i lommen attituden skal gemmes til når du spiller tennis?

Erna sagde ...

Feedt!! Endelig en mand, der har styr på moden ;) og tænker ikke kun i "korte skørter".

Og hånden i lomme er dejlig afslappende :)
Men lover, at gemme den til næste runde tennis.

Leoparddrengen sagde ...

Øh... ved ikke om du skal gå udfra jeg har styr på noget; jeg ser jo mere mig selv som trendsetter - så mine kommentarer er måske et par år forud for den tid de skrives i ;)

Erna sagde ...

Men moden har jo stille og roligt indhentet dig.... Jeg har jo vist alle prikkerne ;)

Allan Schmidt sagde ...

Det kommer absolut an på kvinden, der bærer dem. Men på dine biller er shorts hot.

Erna sagde ...

@Allan...

Jamen dog.. det er lige før jeg rødmer ;) Tak