22.6.09

At leve i kaos med bevidsthed om kosmos III

Så skete det... Den blev afleveret i torsdags og den blev faktisk rigtig smuk...





Efter ti dage i kaos ...






...opnåede jeg kosmos!
Update

Og med denne bevidsthed om kosmos rykker jeg mig ca. 10 år frem i tiden til den samfundskritiske roman og kollektivromanens begyndelse...

Det skønne ved litteratur er, at hvis man kigger igennem historien så er det bare det samme shit, der er skrevet siden 17. århundrede (Tom Kristensens svulstige komposition kan f.x trækkes helt tilbage til Kingos måde at sætte digte op på). Idag er der bare kommet nye forskellige nuancer til og endnu mere bevidsthed er til stede... Noget er stadig accepteret, andre igen søger efter det umulige og andre igen svælger i det... 
Lidt ligesom moden - kassebukser er in i 2009, ligesom de var 1969, i 09 har de bare en syning. 

2 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Til lykke!

Erna sagde ...

Oh.. Merci :)

Jeg er også pænt lykkelig, bortset fra at jeg nu skal vente til en gang i august for at få svar...