15.6.09

Noget om fløjsekager, guflefanter og kaos og kosmos

Lige det sidste om fløjsekager og guflefanterne og bryllupper.
Kagen blev en succes og blev spist relativ hurtigt. Jeg skulle dog have gjort opmærksom på, at roserne IKKE kunne spises... men jaja... Resistance is futile, I guess. 

Brylluppet var som en Morten Korch drøm. Med blå himmel og hvid kirke. Smukke blomster, solskin, blæst i træerne og børn, der løb og legede. 
Jeg må indrømme, at det er verdens bedste dansker-bryllup jeg har været til!

Tillykke til Aukenerne herfra også!


Jeg vågnede lørdagmorgen og havde en ubehagelig tøjkrise. Men af en eller anden grund gik der 7 minutter og så var den krise overstået. Jeg tror, at jeg aldrig i mit liv har haft så kort en tøjkrise... Det må være takket mine fornemme fjer.


Jeg var simpelthen nødt til at tage et billede af fløjskagen skåret ud, for at vise alle lagene.
Nedefra op: 
Kakaobund
Råcreme
Smørcreme
Hvid hindbærbund
Smørcreme
Kakaobund
Råcreme
Smørcreme
Toppen af den ene kakaobund
Flødeskum
Pynt
MUMS!!

-----
Derudover....

Så er synopsen til den ene eksamen afleveret og nu mangler jeg kun at skrive litteraturhistorie færdig. Hurra...
Jeg tæller ned - 10 dage og så kan jeg med god samvittighed gå ud og nyde en ordentlig latte i solen og hoppe og råbe. Og sidst men ikke mindst - lege en gammel mand. Uge 27 er faktisk fastlagt. CiC og jeg vil hele ugen nyde København iført jakkesæt og hat og overskæg - altså nyde København som gamle mænd. 

Ingen kommentarer: