7.12.09

"Hustru, der tugtes"

I forlængelse af hele kønsrolledebatten, bliver jeg nødt til at smide dette udklip fra en brevkasse fra ugebladet "Hjemmet" op. Udklippet er fra 1946. Og selv jeg synes, at det er lettere politisk ukorrekt stillet op.

Selvom jeg godt kan se en pointe i at kaste koldt vand på en hystade. Det ville ihvertfald slå hende ud længe nok til at man selv kan reagere...

Hmm.. det kan være T og jeg skal praktisere det herhjemme. Guderne skal vide, at jeg kan få mig selv kørt op i en spids... Og han ditto. Så kan vi lege vandkamp på vore 120x50 cm store badeværelse.

Hvem har brug for parterapi, når man kan skrive til Hjemmets brevkasse anno 1946.
Tak brevkasse!

3 kommentarer:

Cosmocph sagde ...

Det er gået ned ad bakke for os mænd siden 1946 - Det var en tid hvor mænd var mænd og kvinder gjorde hvad der blev fortalt - af manden.

Ps. Jeg håber at ovenstående kommentar ikke førte til kvinder der følte sig stødt... Isåfald vil jeg gerne undskylde!

Erna sagde ...

@Cosmo - og du er det levende bevis, kan jeg se på det hele ;)

Tøs!

Killian sagde ...

Så du mener man bare skal pande sin elskede én på lampen, bare for at et parforhold kan fungere, Cosmopch?
Reaktionist.