7.10.09

Plante Pikhoved

Engang i midt/slutningen af 90'erne, var jeg i slutnigen af min pubertet og i midten af mine teenage-år. Jeg hørte dengang uendelig meget The Voice, og især Chaos Crew med Happy Hans, Lille Lars og en masse andre, som jeg idag ikke kan huske navne på, stod højt på min liste.
Jeg begyndte endda at stå op en time tidligere om morgenen, for at høre dem (ja, ja jeg ved, at de åbenbart er en kopi af Tæskeholdet, men Tæskeholdet hørte jeg først om 5 år efter. Jeg er trods alt en perle, og dengang hang jeg ikke særlig meget ud med danskere. Bare det, at jeg hørte The Voice, var som et forræderi for min bosniske crew).

Nå men, jeg kan tydeligt huske, min store cd-afspiller, hvor man kunne have tre cd'er i på een gang. Den havde endda automatisk radiosøgning. Det var dengang anlæg stadig havde plads til kassettebånd, og det var vildt saarjt med alle de små diodelys, som bare fløj op og ned. Det var bare the shit dengang.

Nå men grunden til, at jeg faktisk skriver det her, er en sang, som jeg hørte en sommermorgen. Den var yderst genial, og jeg ventede parat med min båndoptager i flere uger efter, for at optage den. Det lykkedes. Jeg kan huske, at der også blev indspillet "Hit the Road Jack" og "Du Burde Købe Dig en Tyrolerhat" på det samme bånd.
Jeg gemte båndet i en kasse i mange år, men smed det vist ud med den sidste store oprydning, egentlig mest fordi jeg fandt sangen på nettet og kunne endelig høre det uden at skulle spole frem og tilbage...

Vidunderet skal naturligvis vises frem og her kommer det med tekst og det hele....

Ladies and gentlemen - Plante Pikhoved!





Nu skal jeg synge om en meget mærkelig mand

Han døbtes plante pikhoved ingen ve dog hvordan

Problemerne han løste med værdighed og takt

og ikke gennem slagsmål terror eller magt


Næ han tog kondomet på og begyndte at kneppe

Han kneppede hele natten lang

Ja han tog kondomet på og begyndte at kneppe

Han kneppede og sang en lille sang


En aften sagde hans kone, nu har jeg fået nok

Du knepper hele natten, så nu går jeg snart helt amok

Men plante sagde "Gå hvor du vil"! Så gik hun i en fart

Han vinkede og tænkte, nu skal jeg ha det rart


Så han tog kondomet på og begyndte at kneppe

Han kneppede hele natten lang

Ja han tog kondomet på og begyndte at kneppe

Han kneppede og sang en lille sang


Men næste formiddag da han mødte på sit job

Sagde Chefen stram i huden "Hr. Pikhoved! De sagt op!"

Nu er jeg led og ked og tossen i mit hoved af deres knep

Pak sammen og forsvind så, og lad det går lidt tjept


Så han tog kondomet på og begyndte at kneppe

Han kneppede hele dagen lang

Ja han tog kondomet på og begyndte at kneppe

Han kneppede og sang en lille sang


Nu burde Plante være, en knækket nedbrudt mand,

ingen hjem, og ingen hustru, ingen job havde han

Men Plante, ja han var, en rigtig optimist

Han sagde "Jeg ve de bedste mennesker, det dem der knepper sidst"


Så han tog kondomet på og begyndte at kneppe

Han kneppede hele natten lang

Ja han tog kondomet på og begyndte at kneppe

Han kneppede og sang en lille sang


Og nu er Plante lykkelig, det vil alle kunne se

Han har et job som pauseklovn i et mindre varriete

Nu har han fire børn, og en hustru han synes om

hver morgen lige efter kaffen, så råber han "KOM!"


Og de kondomet på og begyndte at kneppe

Så kneppede de hele dagen lang

Ja de tager kondomer på og begyndte at kneppe

De knepper og synger en lille sang

1 kommentar:

Leoparddrengen sagde ...

Hej Erna -

Jeg har tilladt mig at sende en Awesome Girl-award videre til dig...

God fornøjelse :)