15.12.09

Den nye trussel ... nu fra Vest

Vi har jo i Danmark længe troet, at truslen mod danskheden kom fra Mellemøsten, men det viser sig faktisk, at den slet ikke er fra Mellemøsten. Den kommer faktisk fra vesten. Nemlig Jylland.

"En ikke racistisk forfatter peger på et hidtil ganske overset kultursammenstød"

Kan og vil jyder integreres? - Fra Politiken.dk af ERWIN NEUTZSKY-WULFF



Jeg er op og i andre skal også op på barrikaderne! KØBENHAVN for KØBENHAVNERE!!!

Halleluja! Sagde mor, og lagde sig til at sove!

3 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Tak for link.

Især kommentarerne er utrolige. Her er en:
Jeg vil ikke ligesom dig bruge så mange ord på så lidt og så løgnagtig snak. du er en nar og en racist uden lige. da jeg flyttede til københavn for 4 år siden fik jeg et super godt indtryk af københavnere og deres tolerance. men dine barnagtige og jydefjendtlige udtalelser er af af samme karakter som imamer bruger ideres fordømmelser af vores dejlige land. få kræft og dø langsomt

Erna sagde ...

Hehe selv tak...


Kommentarerne var guld værd. Den første begynder også med at brokke sig over, at Neutzky-Wulff bor selv i Jylland.

Jeg kunne så se, at jeg var godt beruset, da jeg skrev lortet, for det var ikke en "trussel", der kom fra vesten, men en "trussen".
Det kunne have været noget mere frækt.

Niels sagde ...

Jamen, det er jo helt vanvittigt. Det ER et landsbymiljø! Tænk at så mange ledes af frygt for det...ukendte.

I øvrigt glæder jeg mig til, at læse en artikel, hvor overskriften hænger sammen med de oprindelige oplæg: Den Nye Trusse....
Håber ikke at jeg skal vente alt for længe.