9.1.10

Lolas Fashion Fifs fra Riget aka Dagaens outfif

Ja, som jeg nævnte for et par dage siden, eller var det igår, tiden bliver lidt relativ herinde, så vil jeg kaste mig ud i noget, der ligner dagens outfit-ting. Her bliver det bare til dagens out-fif, Lolas fifs til at gemme og fremhæve.

Jeg har længe gået og overvejet at kaste mig ud i sådan et projekt, men stoppede, fordi Blogger var for begrænset og Wordpress var for uoverkommeligt.
Nu keder jeg mig, og som en lille ironisk kommentar på det hele (inklusiv mit tragikomiske cirkus af et liv PT.), vil jeg kaste et billede op i ny og næ af tøj der er in på 13ende sal stue 20.


Dagens outfif:

Gem kinderne væk med et par fake briller fra Pieces
og "antennerne" fra halsen med hår samt gammelt tørklæde fra Paris.

Vis ultratynde lår med et par sorte gamecher og afslut hele outfittet med mors hjemmestrikkede, slikfarvede sokker.

3 kommentarer:

Brainie sagde ...

You look awesome Honey!!!!!

:o)
Krams Brainie ... der stadig sender dig en million - trillion tanker og gode vibes ...

Kys Sweetiepie <3

Leoparddrengen sagde ...

Hvad modtager du egentligt med de der antenner? Er der betalingskanaler i mellem, eller er kan det bruges til SETI?

Erna sagde ...

Thank you B :)
Bare fordi man er næsten gift og ligger indlagt, så er der stadig en god håndfuld lækre læger, der render rundt omkring.
Nogen bliver nødt til at tage den hårde tjans; at tilfredsstille mænd ;)
Og jeg har meldt mig frivilligt i den gode sags tjeneste ;)


Leo antennerne er således anrettet, at de går ned til højre hjertekammer. Så trækker man blod ud af det røde rør, smider det igennem en maskine, der renser plasmaet og erstatter det med andet plasma, og så kommer det hele tilbage i lille Erna igennem det blå rør. Smart ik?

Desværre er det hele plastik, så det modtager ikke nogen signaler fra fremmede planeter.