4.1.10

Nyrenyt - servicemeddelelse. Eller da kaninen blev min bedste ven


Til trods for, at det så ud til, at min nyre og jeg reagerede på den første medicin, gjorde vi det ikke alligevel. Vi responderede og faldt, men så begyndte vi at stige igen.
Afstødningen er vist mere alvorlig end først antaget, da jeg åbenbart danner for mange antistoffer i blodet.

Dette har sat lægerne et skridt videre, nu vil de kaste mig ud i en ny og noget mere krads behandling, der hedder "Plasmaferese" - lidt sejt er det faktisk. De renser blodets plasma for antistoffer der er dannet. Det er lidt a la dialyse, men dette er kun en kur, der bruges 5-7 gange og gives over 5-12 dage.
Bagsiden ved dette er, at immunsystemet bliver smadret helt i stykker, og man får ubehagelige influenzalignende symptomer efterfølgende i hele perioden.

Det übercoole er dog, at medicinen er udvundet på kaniner.. (kaninceller)

***

Derfor til alle søde mennesker, der har overvejet at besøge mig den næste tid, please kom ikke med mindre i er 100% sikre på, at i ikke er forkølet eller har nogen form for virus i jer.

Længe leve kaniner!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Længe leve den lille Nyre!

Sender en million tanker
Brainie <3

Leoparddrengen sagde ...

Skal man så sende nogle gulerødder eller salat i stedet (jeg er vist kronisk forkølet eller noget i øjeblikket, så jeg kommer ikke)?

Du kan jo altid bruge tiden på at (gen)læse Watership Down/Kaninbjerget!

Erna sagde ...

Længe leve lille nyre og længe leve kaniner, der kan bevare min nyre.
Tak søde Brainie... P.s jeg er på Stezolid igen... hihihi


Leo, Jeg skal jo vel være solidarisk med kaninerne nu. Men spørgsmålet er, bliver de vrede eller glade over at jeg spiser deres mad?

Det kunne være sjovt at genlæse Kaninbjerget, men jeg er bange for, at kontrolfreaken er ved at tage over nu og kaster sig efter et umuligt projekt, der hedder at afslutte BA'en inden 18. januar.

Niels sagde ...

Er det fra en Han- eller en Hunkanin?
Hvis det nu er fra Angora hankanin kommer du aldrig til at fryse mere, og får selv ståpels.
Der er aldrig noget der er skidt, uden det er også er godt....for noget.

Gad vide om det så også kommer til at betyde, at du også begynder at K*eppe som en kanin?

Kan næsten høre dig sige til T;
"Kære T, du må godt få udløsning..hvis du kan nå det!"

Kærlige tanker....

Sommerherren sagde ...

Kære Erna

Jeg er ked af at høre at det ikke er gået som det skulle. Men det er da godt at der stadig findes en kur.

Knus, Soher