3.1.10

Nytårsoutfit 2010 - og så har den lommer

Synes lige jeg ville pryde siden med mit nytårs outfit. Nåede desværre ikke at smide det op før, men jeg har jo også så travlt for tiden.

Jeg startede ud med at kaste min kærlighed på en champagnefarvet marengs af en nederdel fra H&m, det skulle være sagen og det skulle være iført høje laksko med kilehæle og enkel sort top med store smykker.
Det hele var planlagt og sat frem.

På selve dagen tog jeg en tulletur igennem byen, gik ind i COS og faldt over en sjov kjole, der var sat 50% ned. Sort kjole med lommer er altid noget, der har en plads i mit skab, så jeg hoppede ind i den tre minutter i luk og uden overhoved at se, hvordan den sad, købte jeg den (str. skulle bare lige prøves).

Tre min i gåtid (en halv time forsinket), er jeg færdig og klar, kigger jeg mig selv i spejlet iført marengs af en nederdel og er ved at falde på røven, for jeg ligner - ja en marengs.

Så jeg kigger på sort kjole fra COS smider den på med et satinbælte om talje og får i løbet af halvandet minut det perfekte nytårs outfit.

Og så har den lommer!




Kjole fra COS, fedeste detalje udover lommer er lynlås fra højre skulder til venstre ærme.


10 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

you´re so pretty!

Erna sagde ...

Moffe, du er altid så søøøød :)

Sommerherren sagde ...

Kære Erna

Flot nytårskjole. Men ærlig talt, jeg synes altså ikke at lommer hører sig til på en kjole. Men jeg er også lidt gammeldags. :-)

Hilsen Soher

Erna sagde ...

Kære sommerherren, vi har jo talt om det med kjoler før ;)

Lommer er skønne, de er praktiske, man kan både have sine hænder og tusind andre ting i dem.

Jeg tror du skal have et kursus i kjole mode ;)

Sommerherren sagde ...

Kære Erna. Ja, lommer er praktiske. Netop derfor hører de ikke hjemme på en kjole. *G*

Jeg ville hellere have et kursus i kjoledesign. Men du ville nok ikke synes om hvad der kom ud af det. ;)

Knus, Soher

Erna sagde ...

Kære Soher,

Kom du til Cph, så skal frk. Lola vise dig, hvad en nederdel med lommer kan.

Jeg bliver snart nødt til at hive fat i dig og give dig et kursus...Det andet holder i. Slidtser og jeg ved ikke hvad.... Altså, altså.

Jeg har haft mange sjove ting i mine små lommer igennem tiderne. Og ingen af dem har nogen sinde skuffet ;)

Sommerherren sagde ...

Kære Erna

Altså, du er en dame nu. Og en dame har en håndtaske til alle de mange sjove ting.

Det bedste jeg kan forestille mig at bruge lommer i en nederdel til, er at klippe bunden ud af dem. Altså indvendige lommer, ikke påsatte. Så kan kavaleren putte en hånd i gennem og dermed få fri adgang uden at nogen bemærker det. ;)

Jeg har ellers gennem mange år været igennem et selvstudiekursus. Jeg kigger efter alle de skørter jeg kan! ;)

Knus, Soher

Erna sagde ...

Jaja jeg har også en fin dametaske med rem og det hele.
Men lommer er gode, fordi man kan gemme overraskelser i dem. Det er nemlig det sjove.

Mænd og selvstudium.. mjah... Der skal et kvindeligt strejf før det bliver rigtigt ;)

Sommerherren sagde ...

Jeg bliver nok nødt til at komme til Københavnstrup en dag og få det kursus. :)

Knus, Soher

Erna sagde ...

Du skal være hjertens velkommen.. så vil jeg tage imod dig kun iført lommer...

Se det er design for viderkommende ;)