2.1.10

Djævlens kommende brud og alle de andre

Efter en skuffende shoppetur uden drømmefrakke under armen, tog jeg hjem* lettere slukøret med to stange Maoam.
Jeg er blevet ret god til at stene de sidste to uger, så jeg sad og stenede med T, da det pludselig bankede på døren og jeg blev overrasket af yndlingsoffer aka Dick Laurent. Jeg har ikke set manden siden jazzfestivalen i sommer og ih altså! Hvor blev jeg bare glad.
Det var jo nærmest åh og ih og hvor var det rart at se ham.

Han havde endda en gave med til mig.
Jeg tror ikke dette er en gave for sarte sjæle, men mit yndlingsoffer kender mig trods alt, og ved også, at jeg ikke er en sart sjæl.
Så jeg fik smidt lille bog i hånden af Hugleikur Dagsson. En Islandsk tegner. Tjek lige det navn ud. Man kan da ikke være andet end sjov, med sådan et navn.
Bogen hedder "Skulle det nu være sjovt?" - Og ja det er fandme sjovt.
Han er vist det helt store i Island, og som Dick Laurent sagde:"Anders Morgenthaler elsker ham, så kan det kun være godt."

Køb den, den er for fucking sake great! Den er så politisk ukorrekt og morsom, at det næsten gør ondt.

Barn: "Hvorfor skal i skilles?"
Mor: "Fordi din far er nekrofil."
Far: "Jeg kan ikke gøre for det."


Jeg smider naturligvis et par smagsprøver op, men(!!) køb den. We love it!


*Riget - Jeg er stort set flyttet ind i stuen; med hjemmebrændt, papilotter, festtøj og BA.










8 kommentarer:

Anonym sagde ...

tak fordi du deler dit smukke sind

Erna sagde ...

Nu er det desværre ikke mit eget smukke sind jeg deler, men Heglikur Dagssons.

Jeg gør bare mit bedste for at tilfredsstille mine læsere.

Anonym sagde ...

Skarp ... humor ...

;O)

Anonym sagde ...

du gør bare verdenen til et meget bedre sted, børn med pikke i røven, fun, tak :)

Erna sagde ...

Hvis du læser ovenover, så vil du se, at det stadig ikke er mig, men en islandsk tegner ved navnet Heglikur Dagsson, der har lavet de skitser. Jeg synes bare, at han var knaldende dygtigt og skarp i sin humor.

Anonym sagde ...

det er jo det jeg siger, det er bare så fedt, at du er villig til at dele ud af de smukke tanker du gør dig. smukt, smukt sind

Alice sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Erna sagde ...

@Fønix

Hej Irina, sød lille blog du har sammenfattet der.