14.2.10

Villa-Saló

Igår var jeg ude i Villa-Saló. Idag har jeg foreløbigt droppet planer om oplæg og må tage det inat, eller på et andet tidspunkt, for jeg er på vej derud igen nu.

Da jeg kom ud af huset igår, twittede jeg, at jeg var blæst omkul.
Alle der har været derude ville have, at jeg skulle dele mine oplevelser med dem. Men jeg er stadig målløs.

Idag, mens jeg er på vej derud igen, ved jeg, at det kun kan beskrives med en sætning på nuværende tidspunkt og det er:

Jeg savnede dem, og derfor måtte jeg tilbage.

6 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Åhr hold op, du skal bare derud og sove, jo....!

Karla sagde ...

Uh, det lyder spændende. Jeg ved simpelthen ikke om jeg tør, men det lokker lidt, når andre synes godt om det!

Ditte

Uden Relevans sagde ...

hva er vi gået glip af.??

Leoparddrengen sagde ...

@Morfar

Smæk!

Zinet sagde ...

Kan du huske mig? :D

Erna sagde ...

Hey Moonshine, ja jeg husker dig. Du ved hvor du kan finde mig.

Knus E