13.2.10

Krøller eller ej?

Jeg trænger til noget forandring i mit liv. 
Jeg kan mærke, at jeg føler en indre rastløshed. 
Der skal ske noget... Normalt, når jeg har denne følelse i kroppen, så plejer jeg at klippe mit hår kort og/eller farve det platinblondt, men jeg har ikke lyst til at farve det, hverken blondt eller at klippe det kort. 
Jeg er ret glad for mit lange mørke hår, der giver mig en eksotisk glød, som de pæne danske mænd så godt kan lide. 
Derfor er jeg faldet over en gammel klassiker, jeg før har været forbi - og det er krøller.


Jeg elsker store og fyldige krøller, men jeg har også tykt, tungt hår og masser af det, så krøllerne ender hurtigt med at blive trukket ud og lettere kedelige. 


Jeg vil gerne have krøller, men spørgsmålet er - tør jeg kaste mig ud i en permanent? - Især fordi jeg er bange for at kemikalierne vil ødelægge mit hår - (det er også en af grundene til, at jeg er holdt op med at bruge hårfarve, der indeholder ammoniak )- kemikalierne, der ødelægger håret og gør det kedeligt og glansløst. 


Da jeg var 16 fik jeg krøller første gang. Sidste gang jeg havde dem var jeg 18 og var ret glad for dem - bortset fra, at håret tager skade af permanenten. 
Jeg har siden leget med curlere og krøllejern, men nu er mit hår blevet for langt, til at jeg kan udføre krøllerne, så de sidder ordentligt. 


Som eks vises -
en 18å-rig, uskyldig og med krøller Lola - Så i kan se, hvordan det ser ud :)




Jah.. jeg var nuttet - lige til at bide i.. Get over it! - også dig far! Jeg er 30 om 4 år - ikke så meget nuttethed over mig mere.




What to do - jeg trænger til foranring, hvis ikke krøller, hvad så?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

fine 2 blogge dér