11.2.10

Kontaktannonce

Ung Q søger nyre mage.


Hvis en substitut mand findes derude, så er jeg en (k)ærlig Q, med hang til stirrekonkurrencer, der helst resulterer i hypnose, og lange ture i skoven, under fuldmånens skær. Jeg holder af knive og andet skarpt, der kan skære, uden for meget blodbad.
Mine yndlingsredskaber er en rulle sorte sække og en transportabel minifryser. Jeg nyder cocktails frem for vin, for vin kan desværre ikke kombineres med massere af is.

Mit hjem er nydeligt og sterilt, og så har jeg en lille fræk briks i soveværelset i stedet for dobbeltsengen - vi skal jo komme hinanden ved *blink blink*.
Jeg er B rH+, og har længe interesseret mig for lægevidenskaben, dog uden nogen sinde at have gennemført en sundhedsvidenskabelig uddannelse.
Jeg kan godt lide at lege...mange forskellige lege.

Hvis du er til en udfordrende og vild krop pige, der ikke er bange for at tage initiativ. Måske er træt af dage, og hvis overnævnte frister, så kan jeg kontaktes på denne blog...

Skriv endelig, jeg er ikke farlig, for jeg er holdt op med at bide *sf*...(Jeg fandt ud af, at det sviner for meget, og huset skulle jo holdes sterilt *fnis*)

Kyz og en hel masse knuzzer
Lola *SS*

Hivs jeg frister, kan du skrive en kommentar og så tager vi den derfra.

2 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Indsnævrer du ikke feltet, lidt? Jeg mener, er du ikke også lidt til kvinder til sådan en seance?

Er iøvrigt 0 Rh+, så den ville jo være god nok hvis det var blod? Men jeg er ikke sikker på det også fungerer sådan for dit formål?

P.S. Tror du høn vil respektere dig næste dag?

Uden Relevans sagde ...

Vampyren Erna :)