2.2.10

Dagens outfif



Fuck Prednisolonkinder, og andet crap! Livet er for kort og godt, til at man skal hænge sig fast i sådan noget, men i får alligevel udskrivnings/sejers outifit'et.




Dagens Outfit:
Skjorte h&m: 149,-
Cardigan h&m: 79,- (vi elsker tilbud)
Skørt Vero Moda: 100,- (vi elsker stadig tilbud)
Halskæde: eget mix&mach (vedhæng er en dragonfly)
Støvler Femme Fatale: 199,- (vi elsker altid Femme Fatale)






Dagens outfif nummer ekstra. Pak sammen, skrid fra Riget, bliv hentet af far og kør ned til NoaNoas outlet på Langelinie og fald over fantastisk frakke.
Vi elsker NoaNoa outlet. (De får nye varer i næste uge, BTW).

Hvad mere kan man ønske sig af livet?


Frakke 379,- (Normal pris: 1299,-)
Jeg synes at det er skønt, at den er millitær inspireret og stadig meget feminin. Den minder mig om russiske millitærfrakker fra 2. Verdens Krig. Det passer mig udmærket, for jeg er en sucker for "golden age fashion".
Jeg vil slet ikke komme ind på, hvor fantastisk varm den er.


Detaljerne er superfede og det er fedt, at den har en høj krave, der gør, at man ikke fryser.


Bliver lige nødt til, her til sidst, at vise mine nyeste sko. Fik dem af Femme Fatale. Hun er bare verdens bedste kvinde, med den skønneste stil og verdens største hjerte.
Ikke nok med, at hun giver mig titusind gave, så kom hun også med rigtig kaffe og halvdelen af butikken, så jeg kunne shoppe hofteholdere på Riget!

Skoene er fra NINE WEST, og erhvervet i Dubai.


Og sådan har jeg fået at vide, at man udvider skoene (de er lige en smule for små).
Tag et par tykke sokker på, og sov med skoene på... Jeg tager altid imod gode råd.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

You should model!

Erna sagde ...

@Anonym Aww thank you. But I'm way to short...

Kit sagde ...

Femme fatale er en rigtig dejlig kvinde :)
Lækkert cardigan btw :)

Erna sagde ...

@Kit, jeg kan kun sige, at der er meget få mennesker som hende :)

Og tak, den blev faktisk købt af nødt her i vinter, det var hundekoldt og jeg havde glemt at tage cardigan på hjemmefra.