19.2.10

Dukken - hader, når drømme indeholder mordere, man prøver at slå ihjel med en træstol, uden at det lykkes, og så løbe i mørke over til Vanløse..

Det er således at jeg i næste uge har en skriftlige ugeeksamen i kulturjournalistik. Og det er sådan, at den dag jeg skal aflevere min kulturjournalistikopgave, også skal op til mundtlig eksamen.
Derfor burde jeg sidde nu og kigge på de opgaver, der skal afleveres i løbet af min eksamensuge, så jeg kan nå det hele.
I stedet for at læse sidder jeg og kæderyger, mens jeg læser mine guldkorn, der er kommet op på twitter i løbet af det sidste års tid.


Jeg har læst dem alle igennem, og kan konkludere følgende:


- Jeg twitter ret meget.
- Jeg brokker mig utrolig ofte over mænd.
- Jeg er bare sej,  Og så er jeg oveni købet vittig.


Jeg har valgt at smide de tweets, jeg syntes er sjovest op på bloggen. For jeg har jo ikke andet og vigtigere at tage mig af lige nu(?).

----------


- vil også være selvlært imam

- er åbenbart luftig i kødet...

- mor er ikke skuffet! Mor er fuckerhamrendepikkevred! Goddamn you Post Danmark, you didn't even give me a slip!

- skærer unødvendige Laster Fra!!

- har sovet med sine nye sko på, for at forme dem. Ved bare ikke om det var foden, der formede skoen, eller skoen, der formede foden.

- Hørt på "Winx Club" - Stella: "Det er for meget! Hun har allerede kronjuvelerne på!" I know min humor er ikke mere distinkt end onkelmorfar.

- ryger og skråler med på Edith Piaf, uden at kunne et eneste ord fransk... Og så er jeg i øvrigt tonedøv! "Non, je ne regrette rien, sgu!"

- læser op på immunofuckinglogi - det kræver sgu sin hjerne! Der er så mange celler...

- drømte om en skummel djævel, der kiggede ind ad vinduet (wtf??) - jeg skal snart ud herfra

- bruger sin lørdag på at slikke på en meget stor lyserød slikkepind. Der er endda lovet overraskelser, hvis jeg bliver ved (tyggegummi altså).

- kan ikke se en skid, men har de vilde dådyrøjne. Ville have været et hit til et bal for 150 år siden! ;)

- drømte inat, at alt hendes tøj var blevet stjålet af sigøjnere...

- fik en tur tilbage på bagsædet, og er nu på fornavn med professoren ;)

- let the teabagging begin... Har hørt, at det skulle være yderst sundt for øjnene. Især, hvis det er camomillete.

- er en hel Pride-parade i sig selv. (Med bøller og bøsser og alt det imellem). - Sagt på en anden måde... ønsker om grå mus holder ikke.

- har meldt sig ud af immunforsvaret, og bekriger den nu med alt godt fra binyrebarken.

- tror til tider, at "har" er datid af "er"... og bliver forvirret, når folk siger, at jeg skal ændre "har" til datidsform...

- Coco før Chanel, og cocktails efter Chanel... Med tøserne i aften!

- er igang med at bearbejde et stort stykke kød af Dexter... hvis du forstå sådan en lille en

- steger sine klatkager i rigeligt smør

- overvejer om influenza A vaccinen også beskytter mod gamle grise?

- I min familie holder vi ikke eid idag, for min far skal til firmajulefrokost, og vi kan ikke nå det. You get the picture?

- er nu sikret mod luftbårne grise og glædes over, den ikrafttrådte lømmelpakke og et helt homogent Danmark. Det er et yndigt land...

- hader, når drømme indeholder mordere, man prøver at slå ihjel med en træstol, uden at det lykkes, og så løbe i mørke over til Vanløse..

- idag er det Mortens Aften, og musen har spist anden. Yum!

- er ej mere Perle Cykelløs... :)

- har et s/m-forhold til sit chatol...

- synes, hvis VKO virkelig var seje, så ville de foreslå jernlænker om foden, med en jernkugle fæstnet til, i stedet for sølle fodlænker i el.

-- mine damer og herre kom nærmere og besku det ottende vidunder... Nemlig: MIG!

- dropper uni og bliver spåkone på Højbro Plads i stedet...

- fucking lorte-pikke-skod-hade-lorteø-jeg-håber-du-dør-ø, hvis i tvivl - amager. Cykel nr to er blevet stjålet. Hurra hva!? Argh! koger lige!

- er faktisk lidt for sej...

- skriver reportage og spiser "Sure (gamle) Mænd" :)

-hører Wagner og er ved at gøre sig klar... Aaah Jaaah!

- havde ikke liiiige tage højde for, at ultrakort skørt + cykel = meget bare lår... hihi :)

- har lige farvet håret sort igen. Og for første gang i år er det lykkedes mig kun at farve halvdelen af ansigtet og overkroppen i nuance 270!

- er gået i total bosnier-mode og har spist kød med kød på til aftensmad og grillet kød til dessert.

- overvejer helt seriøst at droppe ALLE mænd (ja inklusiv T (Især T)) i hendes liv til fordel for chokolade, is og en dildo!

- Mænd er narhoveder og så blive man fri!

-har sendt manden ned efter Kinderæg og vodka...

- er ved at være godt træt af Nordkorea og det, der minder om dem!

- bliver ved med at erstatte mænd med is.. hmmm

- drømte om en ny slik "Brune grønlændere med kakaomælk" (En punchtyggegummi i et plastikkrus med kakaomælk, der kan købes på Nørreport st.

-der er en lille irriterende summen, der bliver ved med at summe på mit domæne... gå nu væk lille kryb, før du bliver støvsuget som de andre

- behøver ikke at købe roser, for hun er en rose i sig selv. Det sagde manden fra hjørnet selv.

- kommer åbenbart sammen med en hvid dansk kachjoffel, mand!

- ser idag ironisk nok et program om Nordkorea.

- er stadig tyk og skal drikke sig tyk i tykke cocktails med sine tykke venner...

- sender alle de smukke-blonde-170cm-58kg-tøser i kbh sure tyk-vred-i-flade-sko-pige-blikke. That's just the way i am... 

- og cic har adsluttet en 8 timers Berlinermarch på tredje dag, mens de har voldtaget det tyske sprog med kvælertag og så i røven.

- verliebt, verlassen, VERBLOSSEN - Wolfgang Petry, cic und lola. Berlin ist nicht the same. JAAH!!?

-er blevet et med sit indre naturbarn, overlevet en nat i telt, og som en anden naturens muntre søn, plukket et kg hindbær fra morgenstunden.

- er lykkelig... Har lige fundet sit adamsæble, og det kan bevæge sig... Det er vist sidste skridt mod manddommen. :)

- er så færdig med mænd! Mænd er bare so yesterday!

- ønsker sig et kursus i strygningskundskaber og et par nye baller...

- har et platonisk sexforhold til Ruth...

- er så tæt på at opgive at finde logik bag gamle mænds handlinger...

-  man bliver SÅ glad i munden af det her....

- skal koge 8 sider ned til halvanden... mon jeg skal bruge sukker?

- drikke kaffe til morgenmad og spiser en kuglepen som dessert....

-- mine lunger siger lyde, der minder om en motor, der ikke helt vil starte..

- sejler en synkende skude i en sø af modernisme...

- savner en ordentlig dims... Altså en kagedims.

- har hostet sig til en stemmer, som minder om en sexet frø... hvordan end sådan en lyder...

- ikke flere mosquitos til Erna...

- has just realised how disturbing her relationship to her mini vacuumcleaner is...u know - it's not normal to grab it 5 times a day...

- wonders where those pantyhose with two lines ind the back, and one in the front have disappeared? Still miss them in the early mornings.

- har farvet håret sort. Sammen med håret blev panden, kinderne, næsen, nakken, halsen, skulderne og armene også farvet - guess shit happens.

- has taken a trip into her own head - we have so much fun here...

- har hermed fået hjernenedsmeltning af samme omfang som Tjernobyl!

1 kommentar:

Leoparddrengen sagde ...

Godt at det kun er mænd, og ikke (leopard)drenge du er sur på!