9.2.10

"Et ikke så luftigt indlæg"?

Jeg læste mit sidste indlæg op for T igår, og da jeg så spurgte om hans mening (og hans mening er vigtig for mig) fik jeg en meget tør kommentar i form af: " Ja det er jo et mere luftigt indlæg".


Da jeg så spurgte, hvad han mente med luftigt sagde han "det handler jo ikke om død, sygdom og ødelæggelse..."


Er det så nu jeg skal tænke - "å-åh jeg må ikke skrive om andet end død og sygdom og ødelæggelse?"


Så for at leve op til- og udfylde min rolle som den tunge-død-sygdom-og-ulykke-skribent, kan jeg da fortælle, at min morfars nabo døde her for et par uger siden...Hun var kun oppe i 80'erne.


Lola, altid til tjeneste...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Lola

Jeg faldt tilfældigt over din blog for et par uger siden og jeg er vild med den.

Faktisk er det netop din blanding af luftige og knap så luftige indlæg der fanger.

Du har (endnu) en fan.

KH Louise

Kit sagde ...

Forandring fryder :)

Anonym sagde ...

Det er netop lige det der gør din blog spændende at læse. Hvis det hele skulle handle om liv, død og ødelæggelse ville det nok være meget deprimerende at læse med tiden..
Fortsat det gode arbejde! :)

- En af dine mange fans, der læser din blog hver dag.

Anonym sagde ...

Det er netop lige det der gør din blog spændende at læse. Hvis det hele skulle handle om liv, død og ødelæggelse ville det nok være meget deprimerende at læse med tiden..
Fortsat det gode arbejde! :)

- En af dine mange fans, der læser din blog hver dag.