1.2.10

Lolas nye gadget

For to uger siden opgav jeg at tage stilling, (ikke fordi jeg normalt bryder mit hoved med stillinger, af nogen art. Jeg kan jo godt lide, at der bliver bestemt) og lod folket vælge for mig.

Folket har idag talt og Lola skal have en iPhone, hele 56% var for... Nu må vi håbe, at folket har valgt rigtigt for Lola, og at hun ikke bliver skuffet.

Så i morgen ringer jeg til min udbyder, beder dem om at skride ad helvedes til, og bestiller den nyeste gadget til samlingen.

Tak til alle dem som gad stemme og vælge for mig. Hvis jeg ikke kan lide skidtet, er det sgu jeres skyld...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

du bliver VILD med den!! det er REN afhængighed, når man først har haft den i hånden!! promise
- Mette

Erna sagde ...

Jeg har en tendens til let at blive dybt forelsket ;)
Jeg glæder mig også til den kommer.