13.2.10

iLola - fordi den er flink og rund




Jeg ligger i sengen og skriver lige nu. Hvorfor, spørger i jer selv, fordi jeg er kommet ind i det nye årtusinde igår, og har forvandlet mig selv til iLola.
Jeg er mildest talt forelsket.


Selvfølgelig er jeg en kælling - (man er vel en kvinde) og skal brokke mig over enkelte ting; Så som, at jeg ikke selv kan vælge, hvordan den skal larme, når der tikker sms ind, eller at jeg ikke kan indspille en fancy "pilletid"-alarm, så den larmer eksklusivt, når jeg skal tage min medicin.
Kamereaet stinker naturligvis stadig. Men alle de andre ting opvejer for de små skavanker og mangler den har.


Ligesom alt andet fra Apple er den lækker i sit design og der er ingen unødvendige tilføjelser. 
Alt er målt og tilrettelagt præcist, det overflødige er taget fra, men hvis man ønsker, at den lille satan skal rode, så kan man tilføje så mange apps som man ønsker.
Jeg foretrækker det naturligvis - clean and neat.
Dog har jeg hevet iBlogger ned, samt alle de andre spam-bare apps der findes. Vil jo helst ikke "skuffe" min fanskare ved at være stum.


Jeg er faktisk glad for, at folket talte og valgte for mig, og at de valgte "to iPhone".


Jeg sidder og tænker tilbage på det sidste års tid og på de sidste fem år, og på hvor dyb min kærlighed har været til Sonofon og til Samsung, især den sidste Samsung jeg har haft. 
Men jeg kan nu se, at det var på tide at komme videre, hvilket jeg gjorde igår...


Jeg har kun haft den lille nye i knap 24 timer, men jeg er villig til at friste skæbnen og påstå, that this must be love...


Jeg giver den 5 ud af 6 dukker.
Den får lige en dukke ekstra for sig selv, simpelthen fordi den er flink og rund.


Hilsen iMor

2 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Der er mange ting ved den de kan lave bedre, hvis Android 2,1 er så godt så køber jeg en Nexus One.

Erna sagde ...

Jeg er helt og absolut enig, men jeg falder for smukke ting, ikke praktiske ting.

Det skønne ved Apple er, at deres produkter ikke er lavet til computernørder, der ved, hvad de gerne vil have rent teknisk, men til små piger som mig, der falder for blanke og runde ting...

Jeg ville dog ikke købe Nexus One, før om et par generationer.