30.4.10

So by today it's official. My body has once again fucked me in the ass!

Hvorfor siger jeg det? Jo... Remember Januar? Hele cirkuset med afstødningen af nyren, plasmaferesen, thymoglobilinen og de hoppende kaniner?
Well... Det har åbenbart været en afstødning fra helvedet, der har ødelagt min myre. Den kan ikke mere...

Idag var jeg på Riget til kontrol, og mine nyretal var steget yderligere. Creatininum er røget op på 400, hvilket ikke er så godt, da den jo stadig kun skal være på omkring 100.

Igår var det Ølgaard, der kiggede på mig, og han mente, at der ikke var mere at gøre. Og når Ølgaard mener det, så er det sgu alvorligt.

I juni, når jeg er færdig med mine eksaminer, skal min gamle transplanterede nyre, fra 1994, fjernes og det sted skal forberedes til transplantation.
Jeg får lov til at hele sommeren over, og så skal jeg igen transplanteres... Jeg håber bare på, at det vil gå hurtigt, så jeg slipper for dialyse.

Tja... Det var så min dag.
Heldigvis er jeg ikke gravid. Kvalmen skyldtes åbenbart min svage nyre.





- Kys fra BlogPress og
min iPhone

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fuck, kan jeg kun sige!

Kys Trold!
Krydser fingre!!!!

Leoparddrengen sagde ...

Det er jeg sgu ked af at høre :(

Uden Relevans sagde ...

Årh Erna det skal nok gå!

Glade tanker herfra.

Kh Mofling

Erna sagde ...

You guys...

I er de bedste :)

og Leo well shit happens from time to time.
Jeg satse bare at tredje gang er lykkens gang.