29.4.10

Kærlighed ved første blik

Nu skal jeg jo udfrie mit nytårsfortsæt, hvilket har resulterer i, at jeg bruger højhælede sko i hverdagen.
Mit nye fortsæt har fået mig til at indse, at jeg jo mangler sko.

Altså jeg har nok 30+ par, men jeg har ikke rigtig nogen hverdagssko med hæl. Jeg er derfor begyndt at udfylde de små huller, og her er det første par. Da jeg så dem var det bare kærlighed ved første blik.
Kender i de nuttede matrosuniformer man gav små børn i 1930'erne? Jamen de her er matrossko.
Jeg bare elsker dem.

Altså jeg har jo brug for dem!
Det har jeg jo virkelig... Jeg vil jo ikke være den slags menneske, der ikke udfrier nytårsfortsæt. Og så er de bare så smukke.





Sandal fra H&M til 199,- med kilehæl og nuttet snørre. Og ja jeg har taget forskud på sommeren og har dem på idag!

Ingen kommentarer: