12.7.09

Ud i det blå...

CiC har lokket mig, ligesom jeg lokker hende på gale streger, lokker hun mig ud i det blå...
Imorgen skal jeg på camping for første gang i mit liv, og for anden gang i mit liv skal jeg sove i telt. Tre hele dage under åben himmel.
CiC og datter er der allerede og i morgen middag begiver jeg mig på den lange rejse til det uendeligt eksotiske sted Nærum.. De har hoppeborg, så er jeg ligesom solgt.

Det skal nok blive spændende. 
Jeg har pakket og genpakket og genpakket igen.. Jeg håber, at jeg har pakket rigtigt. Men nu må vi se.
Jeg har jordbærsaft, kjoler, gummistøvler, alskens creme, bikini, kamera, Ipod, telefon, strømpebukser, trusser, piller, parfume... øh.. ah ja sovepose og luftmadras er også med. Jeg tror jeg har alt jeg skal bruge...
Men nu må vi se. 


Når en citytøs pakker til en tur i naturen...



8 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Kompas?

Hils & Hyg!

Erna sagde ...

Uh ja.. men sådan et ejer jeg ikke :(

Tror du man kan blive væk i Nærum? Og skal nok hilse og hygge :D

Leoparddrengen sagde ...

Man kan jo lave et, hvis man har en magnet, en nål, et bæger og noget vand.

For ja, jeg tror godt man kan blive væk i Nærum. Faktisk har jeg hørt rygter om indtil flere, som har draget til Nærum, og ingen har siden set eller hørt fra dem!

Erna sagde ...

Ja, og så kan man så også lave en atombombe med lidt plutonium, tråd en knap og en nål - hvis man er Mcgyver!

Og tror du ikke, at dem, der er blevet væk i Nærum er sådanne typer, der gerne vil have hus med stakit og have? :)

Leoparddrengen sagde ...

McGyver? Det lyder som sådan noget Discovery-noget? Den slags ser jeg jo ikke... Men det med at lave kompas selv kan jeg huske fra min barndom, det virker faktisk. (Man skal bare ikke ryste bægeret med vandet og den flydende nål for meget, for så synker nålen - og så er man jo lost!)

Det er muligt det der med stakit & have - men så taler vi jo også en skæbne værre end døden! :)

Erna sagde ...

Nej nej da.. McGyver er en af 80'ernes sejeste gutter. Han var vist marinesoldat og så kan han lave alle mulige seje ting ud af ingen ting, og kan klare sig ud af den største knibe med en papirklips og lidt tråd og en knap...

Jaah.. du kan godt høre, at det nok ikke er den bedste mulighed for overlevelse ;)
Og du ved da ikke, nogen mennesker er masochister, og foretrækker en skæbne værre end døden ;)

Min Troels gør det f.x - han drømmer om et stort hus i Nordsjælland... og jeg brækker mig i mens :)

Leoparddrengen sagde ...

Ja, fik jo lige googlet og wikipedia'et McGyver - eller retter MacGyver! - det var åbenbart et af de sorte huller i min viden. Den har jeg aldrig set! (Sgudda også noget mærkeligt noget at spilde tid på en tv-serie, som ikke løser problemer med vold?!)

Det er da nok meget godt du ikke skal have T. med så, så ville han jo nok ikke komme med hjem.

Erna sagde ...

Åh så huskede jeg forkert...

Jeg så MacGyver som lille i Bosnien, men mindes, at der var en del eksplosioner og andet sjov... Kan bare være mig, der ikke husker rigtigt..

Og ja.. Thank god, at han ikke skal med, så ville jeg også være en af de fortabte sjæle... ak ja, ak ja...
CiC gider heller ikke det der Ndrdsjælland-pjat, så jeg er ret sikret nu :)