7.4.09

Er det der sådan en diddel en?


Allerede som 15 årig faldt jeg over Tidens Kvinder, og bladet fangede min interesse kort tid efter. Der var en masse sjove ting, der blev ridset op, og så kunne jeg så godt lide alle de billeder af nøgne mænd.

Jeg bestilte tre blade - det der svarer til et halvt år. Sammen med dem fik man en gave med, i form af en krystal dildo.

Der gik noget tid og en lørdagformiddag ringede det på døren. Jeg åbnede og det var postbudet, han havde en pakke med. Jeg skrev under og straks kom min far og min søster ud i gangen for at se, hvad det nu var for noget. 

Jeg kiggede på pakken i min hånd, og vidste straks, hvad den indholdt. Min far kiggede meget spændt og ville vide, hvad det var. Med røde kinder og en rystende stemme fik jeg fremstammet, at det var sådan en obligatorisk gave man fik med den avis jeg havde bestilt. 

Han kiggede lidt uforstående og mildere forvirret, hvorefter han midt i det hele udbrød  "Er det sådan en diddel en?" 

Jeg end ikke turde kigge på ham, mumlede noget i retning af, at det vidste jeg da ihvertfald ikke, hvad var og løb ind på mit værelse.

 

Diddel'en er ikke blevet nævnt siden :)

1 kommentar:

Leoparddrengen sagde ...

Hæ - kunne ikke lade være med at tænke på denne historie i forbindelse med mit seneste indlæg. Det er lidt i familie, og så alligevel lidt modsat :)