25.4.09

At blive antastet af børn...

Hurra for en skøn nat med "Cover Lovers", M og Broderen. 

Men jeg følte mig utrolig gammel, hver gang jeg kom over i den side af Australian Bar, hvor de havde indrettet "diskotek". Tror nogen af de tøser var yngre end min lillesøster. 

På Rådhuspladsen, mens jeg stadig legede ung med de unge og ventede på 81'eren, blev jeg antesten af 3 stk. 18 årige drenge. Jeg følte mig lækker og gammel på samme tid.

 

En af dem ville ihærdigt have mig med hjem. Jeg kunne ikke dy mig og spurgte, hvad hans forældre egentlig ville sige til det? 

Det skulle jeg slet ikke tænke på, for hans forældre var ude og rejse, sagde han med en alvorlig mine med håb i stemmen.

Hn fortsatte i samme dur, og fortalte mig, at han havde en masse sexlegetøj (hurra for dig, tænker jeg) - han havde også "de der kugler - du ved". Igen kunne jeg ikke holde kæft, og spurgte om han nu var sikker på, at de var faldet ned og på plads?" - Resten af hans selskab syntes jeg var "total right on" og ville have mig med videre i byen. Jeg takkede pænt nej...


---

 

Men hvad fanden sker der - drenge, der er 6 år yngre end mig, leger med biler og computerspil. De går ikke i byen og lægger an på mig!

9 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Ach, bare vent, det bliver værre. Men selvfølgelig først for alvor galt når de holder op med at ville have dig med hjem... ;)

Erna sagde ...

Jeg gruer også for den dag...

Jeg har allerede min årlige krise. Og jeg er ikke engang kommet til midttyverne :)

Leoparddrengen sagde ...

Den dér Australian Bar, i øvrigt - er det ikke det tidligere U-Matic? Altså under Krasnapolsky?

I så fald kan du jo tænke på, at Leoparddrengen trådte sine første spæde gå-i-byen skridt dernede, og sikkert også prøvede at lægge an på piger der var alt for...voksne... til ham. Enkelte gange endda uden held! ;)

Erna sagde ...

Det er lige ved siden af Krasnapolsky.
Jeg har aldrig været der før, så jeg kendte ikke stedet, kan bare huske, at det bare var STEDET da jeg gik i gymnasiet (omkring årtusindeskiftet).

Suk... ikke også du? Leoparddrengen....

Leoparddrengen sagde ...

Det er vel en del af livets cyklus. Ingen af os - selv ikke jeg - er trods alt født perfekte og forprogrammerede; og så må vi jo samle vores erfaringer på en eller anden måde.

Erna sagde ...

Jeg skal vel egentlig lukke min lille mund. Har selv være ude med ældre... og hvem lærer man af? Dem der er ældre end en selv. :)

Lars Tackmann sagde ...

Hum hum - jeg husker er Arne der ihvertfald ikke kun legede med ponyer og glansbilleder der hun var 19.

Anyway faldt lige over din blog, rart at alt er vel.

Hygge fra (swinger)Lars

Erna sagde ...

For helvede Lars! Lever du stadig? Skønt at høre fra dig.
Drengene var 18 og ikke 19. Og da jeg var 18 var jeg uskylden selv. Det gik galt ved de 20 ;)


KYS! For helvede!

Lars Tackmann sagde ...

Holder da stadig skruen i vandet, travl som altid og fantastisk glad for saadan at falde over dig

Drop mig en mail paa ltackmann@gmail.com saa kan vi jo hitte ud af noget naar jeg rammer DK. Har 1000 ting jeg skal fortaelle dig.