10.2.10

Ny nyre søges

Jeg er ved at være lidt træt af min nyre..

Ikke fordi den svigter og ikke vil arte sig, men simpelthen, fordi den er så kedelig og forudseelig efterhånden. Den minder mig faktisk lidt om min plageånd, Irina. Hun chikanerer mig også med bedstemte mellemrum, og jeg kan efterhånden regne ud, hvornår den næste sviner, i form af en kommentar fra "Anonym", vil komme.

Ligesom, at jeg vidste, at Irina snart ville lade høre fra sig (igår), så vidste jeg også, at mine nyretal ville stige igen.
På fredag er de helt sikkert på vej ned.
Engang i næste uge vil de være på det laveste (omkring 250) og så vil de langsomt i løbet af uge 8 stige igen og toppe med omkring 350.

Se, det er der, jeg begynder at kede mig. Jeg synes faktisk det er lidt pinligt, at have en nyre, der er så ordinær, kedelig og forudseelig.
Jeg er jo ingen af tingene. Jeg er ekstravagant, ekstrem, kreativ, vild og ikke til at tøjle på syv tønder land - hedder det det?
Hvorfor har nyren ikke taget lidt af mit ekspressionistiske væsen til sig?
Hvorfor skejer den ikke lidt ud?
Hvis mine tal endelig skal stige, hvorfor stiger de ikke til 1000, eller noget i den retning. I stedet forat holde sig inden for den kedelige grænse.
Nu har den lille nyre opført sig sådan i snart to måneder. Snap out it - please? Just do something! Go crazy, eller noget...

Hvis den bliver ved med at være så ordinær, så er jeg bange for, at jeg bliver nødt til at lede efter en substitut. Finde en robust, lækker satan, der ved, hvad en kvinde vil have, og som kan erstatte denne kedelige ting, de sidste år proppede ind i mig.

Jeg har hørt, at forhold har det med dampe lidt af, efter det første års tid, men havde nu håbet, at den ville byde på lidt mere, når den nu har fået lov til at komme ind i sådan en lille fræk sag som mig...

11 kommentarer:

Leoparddrengen sagde ...

Jeg kan ikke klare en nyre, men jeg kan tilbyde et ekstra, bankende Leopard-hjerte!

Anonym sagde ...

WTF, en sviner til dukken?!
hvad? hvem? hvor? og sidst men ikke mindste hvorfor??

Erna sagde ...

@Leo, jeg takker ydmygt for dit hjerte... Jeg samler jo lidt på organer ;)

@Anonym -
Hvem? - hendes famøse blog kan ses her -http://gemini-wonderland.blogspot.com/.

Hvor- der er et par links du kan læse. I kronologisk rækkefølge:

http://ahmetspahic.blogspot.com/2009/07/den-dag-mit-hjerte-blev-knust-af-irina.html

http://ahmetspahic.blogspot.com/2009/11/arets-julepynt.html

http://ahmetspahic.blogspot.com/2010/01/anti-humant-tymocytimmuglobilin-eller.html

Og hvorfor, fordi Dukken er en slem, slem pige og siger sin mening. Nyder politisk ukorrekt humor, og elsker at lege med sproget... (Yderligere hvorfor kan udredes og ses på indlægget i første link.)

Dukken er en slem slem pige.. But she loves it ;)

Uden Relevans sagde ...

Jeg Xer fingre for at den opfører sig cool snart.

Alice M sagde ...

JEG syntes du er den sejeste blogger i hele verden....

Selvom jeg ikke har skrevet kommentarer her før, så HAR jeg en sen aftentime læst hvert et ord der er skrevet på denne blog.

Sviner kommentarer? Det kan de ski ikke være bekendt.. NÅ!

Anonym sagde ...

Nu er jeg kommet igennem alle indlæg inklusiv kommentarerne (dog skimmet en del).
OMG. Jeg er i chok!!!!! De startede med at jeg ikke kunne stoppe med at grine, men efterhånden fik jeg lyst til at græde. Har aldrig ’’mødt’’ noget lignende, hun har sgu da lige slået rekorden over de for-langt-ude-mennesker jeg kender til!
Så meget lort og sort snak fordi du brugte ordet ’’voldtage’’?????!! Det er sgu da et meget brugt ord især på fynsk, og det bliver brugt uden at have den intension at krænke 10% af Danmarks befolkning! Fx siger man ’’jeg er bare voldtaget i dag’’ = jeg er træt.
Krænker jeg så min søster når jeg siger ’’kraftedeme’’? Alt for mærkelig tankegang!
i starten undrede jeg mig om hun selv er blevet voldtaget, eftersom hun går så meget op i at ordet bliver brugt, og efter at have læst de andre kommentarer er jeg kommet frem til at hun er?
En anden ting jeg har undret mig om er om hun virkelig kender dig personligt siden hun ved så meget om dig også mht. det fadderlig omsorg og billeder du poster ud på nettet?
Og det med at du snød en for nogen sølle penge, og lidte af stress i 3 dage efter. (?)
MEN OMG! Hun trænger virkelig til hjælp. Dette ses allerede i starten hvor hun vrøvler løs om sig selv, og giver en meget detaljeret beskrivelse af sig selv (inklusiv BH-størrelse). Og bryder ind og sviner dig til (link 2 og 3) og taler med sig selv..
Og hun bliver ved med at tale om sig selv, familie etc. Ud af det blå. Hvor er hun fra? Det kunne jeg ikke lige finde ud af.
Btw. Jeg er meget imponeret over hvordan du har håndteret sagen. Virkelig flot klaret, og jeg beundrer dig for at kunne holde hende ud og overhovedet at orke at svare en som hende tilbage.
Lige en sidste ting, hvad faen er det lige hun vrøvler om ang. Dine dyr??
Og tak for linkene endda i kronologisk rækkefølge, det jo fornemt ;)

Erna sagde ...

@Anonym - Kan godt forstå, at du har skimmet mange af kommentarerne, det er også bare en omgang vrøvl.

Jeg kender hende ikke personligt, men jeg skriver ret åbent, men det er vel let, at analysere efter eget hoved, hvis man ønsker det.
Hvis du lægger mærke til det, så svarer hun ikke på noget, jeg stille hende. Hun skriver bare den ene sviner efter den den. (Jeg har gemt 8 andre kommentar som er kommet fra hende de sidste par dage. Men som jeg skriver i et af de sidste kommentar til hende, så ville hun blive sat på mute, og hvis jeg udgiver hendes kommentar, så ville jeg jo bryde mit ord, og det er ikke en handling jeg er glad for.

Jeg er storforbruger af ordet voldtægt, da de netop et yderst beskrivende, når man virkelig er grov - på den ene eller den anden måde.

Hun mener, at jeg udstiller hendes voldtægt, hvor ved jeg ikke?
Jeg er også kommet frem til at hun er blevet voldtaget, men jeg har tit været i tvivl, da hun omtaler det så grimt.

Jeg kender hende fra Facebook, hvor vi addede hinanden. Hun skiftede dog attitude ret groft, efter at jeg voldtog det tyske sprog.

Så vidt jeg har forstået er hun fra Ukraine.. but God knows...

Det med mine dyr er fra dette indlæg - http://ahmetspahic.blogspot.com/2009/04/mine-kledyr-og-jeg-1-del.html - det tror jeg også, at hun er kommet frem til, at jeg søger faderlig omsorg. Personligt ville jeg til tider ønske, at min far ikke ringede 15 gange på en uge, for at høre, hvordan det går og lige inviterer på en kop kaffe. Men sådan er vi vel alle så forskellige.

Jeg har håndteret hende "så flot", fordi jeg har overskud, og fordi jeg bare IKKE kan tage mig af det hun siger. Det giver jo ikke mening. Sådan rent sprogligt...

E :)

Erna sagde ...

Underlighed er mere en velkommen her :)

Unknown sagde ...

det fantastisk læsning, de der kommentarer fra din anonyme irina - må være lidt lissom, at være inde i hovedet på een med Tourettes!

Erna sagde ...

@Pedrsn - Guuud, Tourettes har aldrig været en diagnose, jeg har stillet, selvom jeg har været igennem mange forskellige diagnoser.

E

Anonym sagde ...

Hehehe, rock on Erna! (dejligt at du har fået det så godt :)