19.10.09

Hvor er Dukken?

Jeg er faldet lidt af på den, her de sidste par måneder. Mest af alt skyldes det min dovenskab. Sagt med andre ord, jeg vil heller sidde på en café og læse i en bog, end at sidde foran computeren og skrive meningsløse tanker ned.

Derefter skyldes det mit nye fag: kulturformidling, hvor jeg er tvunget til at skrive som om jeg er vendt ti år tilbage i tiden, tilbage til gymnasiet med mindst 3 afleveringer om ugen. Så jeg får skrevet relativ meget, bare til en anden side.
Desuden er jeg igang med min satans bachelor projekt. Ikke, at det er en dårlig ting, jeg skriver faktisk om et rigtig spændende emne, men det er så svært at komme igang, og til trods for, at bogen ("O's historie" af Pauline Réage) er blevet en klassiker, så er det ufatteligt svært at finde god og saglig teori om netop det emne. Det betyder, at jeg skal skabe mit eget analyseapparat og selv finde frem til det hele. Jaja jeg ved, at det er meningen med bachelor projekt, at man skal vise, at man kan undersøge, analysere og brug de akademiske redskaber, men meningen er også, at jeg skal skaffe 1000 siders litteratur. Og når selve bogen fylder sølle 200 sider... så er jeg mildest talt fucked...

Ingen kommentarer: