12.4.10

Lola is still alive -

- men kraften er ikke med mig.
Idag, tømmermændsramt, lækker og sexet som man kun kan være efter en våd nat med EMS, satte jeg mig foran min elskede og ville komme med en lille melding til jer, mine kære læsere. For vi er ved at krydse pinlighedsgrænsen af mit fravær her i denne skønne sfære.

Som sagt før, tømmermændsramt, sexet og lækker, satte jeg mig foran min mac for at melde ud, men jeg kom ingen vegne. Blogger ville ikke lade mig skrive. Det var som om den kun fnys af mig og sendte mig et ukendt sted - sikkert ad helvedes til, hvad ved jeg, jeg er trods alt en pæn pige. Jeg er bange for, at den er fornærmet efter mit lange fravær.

Ja jeg ved, at det er for dårligt, at jeg har ladet jer i stikken. Det er næsten som om jeg har udsat jer for en tvungen 'kold tyrker'.

Jeg ks trøstr jer ved at sige, at jeg ikke kun har været fraværende på bloggen, jeg har været helt udefor dette univer på samtlige andre plane. Hvor præcis jeg har været, ved jeg ikke, men det var nu et meget rart sted.

Nu skriver jeg fra min lille kærlighed, og håber, at blogger vil tilgive mig og lade mig komme tilbage. For jeg kan mærke inspirationen presse på, ligesom bræk efter en våd nat, yep der er gættet rigtigt - eksaminerne er på vej.

2 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Velkommen tilbage :)

Leoparddrengen sagde ...

Bare ud med det! Og wb :)