20.3.09

Symbiosen længe leve!

Jeg kan bruge timer på at hade kvinder, og være pinlig på mit eget køns vegne. 
Misforstå mig ikke. Kvinder er mænd overlegne. De har det bare med at pisse mig af fra tid til anden.

Men en ting, hvor kvinder bare er så meget bedre end det modsatte køn, det er, når snakken falder på tøseri og især traditioner. 

Iaften skal jeg have symbiosen* over til cider n'vodka og hjemmelavet mad af mor her.
Vi skal grovtøse den og hygge. Spille EGO,  drikke og danse godt igennem. Senere hedder den vist byen. Amigo, Code eller hvad ved jeg, måske noget mere fancy. Det kan kun tiden og mængden af alkohol vise.

Kan også være vi bliver på øen, og hænger ud af vinduerne.

Jeg glæder mig som en lille pige allerede. Hurra for symbioser. Den bedste opfindelse til dato.

*Symbiosen består af M, Katten og jeg. Gruppen er absolutlut lukket og alle, der ikke er os tre har adgang forbudt.

Ingen kommentarer: