2.12.09

Hvad ser du mig som - Pige eller Kvinde?

For en måneds tid siden lavede jeg en afstemning, hvor jeg spurgte læserne om de så mig som "pige" eller "kvinde".
Jeg er faktisk lidt mundlam over resultatet. 70% mente, at jeg er en kvinde, hvilket overrasker mig, da jeg stadig ser mig selv som en pige.

Kvinder er sådanne smarte, fornuftige skabninger med job, stiletter, modemagaziner på bordet og lyse lejligheder med hvide møbler. Skabninger, der har styr på livet og alt går tip top.

Jeg... Jeg er bare mig. En der klapper i hænderne over flamberede pandekager og hopper op og ned som en lille hund, når jeg er utålmodig og gerne vil have fat i et eller andet, jeg ikke må få.
Et menneske, der fniser over ord i tide og utide og tager billeder af julepynt, der ser det mindste fallisk ud. Og alt det, der følger med.

Jeg ser mig selv faktisk som alt andet end en kvinde...



Kvinde? Næppe!

Ingen kommentarer: