20.12.09

Historien om O, der blev kneppet i sømmene og nu er dræbt

Jeg kapitulerer! Jeg er Polen, jeg tager hænderne op og lader mig invadere. Jeg åbner muren og lader de tyske folk genforenes, tager mig en lille dram og ser på, mens verden får flere lande. Jeg GIDER ikke mere... Er der nogen, der ejer et hvidt flag? Jeg har ikke så meget hvidt, går jo som regel i sort.

Jeg har kneppet O's Historie så meget i sømmene, at den bogstaveligt talt er ved at falde fra hinanden.
Mit BA-projekt skal afleveres d. 4. Januar, og nej jeg vil ikke sige, hvor meget jeg har
fået skrevet, eller rettere, hvor meget jeg IKKE har skrevet.

Jeg har aldrig troet, at jeg ville sige det, men jeg tror simpelthen, jeg ikke kan nå det.
Altid har jeg kunne klare det, altid har jeg siddet natten før afleveringsfristen, og skrevet lortet færdigt og kommet ud på den anden side med fine karakter, men jeg tror ikke jeg kan. Og ja, det er dumt at sidde og skrive brokkerier om, at man ikke kan skrive. Og ja, jeg burde give mig selv en endefuld, tage mig selv i nakken og sætte mig selv på stolen og tvinge mig selv til at sidde på stolen til jeg har skrevet samtlige 72.000 tegn!... Men aaargh jeg kan sgu ikke!
Min hjerne har tænkt så meget og så hårdt, at den vist er brændt sammen. Den er gået i tomgang og alt, hvad der har med sex, litteratur, køn og kvinder at gøre, bliver bare ikke behandlet deroppe længere.

Jeg ligger om natten og glor op i loftet i flere timer, for jeg kan ikke sove. Når jeg endelig sover, så vågner jeg en halv snes gange i løbet af natten, og så har jeg vist fået kronisk hovedpine.
Stress? Nææh... jeg kapitulerede jo i begyndelsen, remember?

4 kommentarer:

Troels sagde ...

Vi overgivet os aldrig!

Sune Auken sagde ...

Du skal nok klare den søde. Som vi snakkede om: Hvis ikke du bliver helt færdig til 4. januar, så er det MEGET bedre at være 3/4 færdig end slet ikke at være gået i gang.

Festina Lente, søde. Skynd dig langsomt, så længe du kravler lidt fremad hver dag, vil du hver aften kunne se målet LIDT tættere på.

Erna sagde ...

:) Dejlige Sune, du er bare den bedste vejleder en pige kan ønske sig.

Tak!


T har taget pisken frem, og vil svinge den over hovedet på mig, så jeg kan blive færdig, Lad os krydse fingre for, at han ikke kommer til at bruge den ;)

Sommerherren sagde ...

Erna, hold nu op med det pjat! Selvfølgelig kan du. Og du skal! To uger tilbage. Kom nu i gang. Hvis du skal være trofæ-kone, skal du i det mindste være en veluddannet én!

Knus, Soher