26.7.10

Den totale ydmygelse

På tirsdag skal jeg til Mallorca med min far, så i to dage skulle jeg være alene hjemme, for T skred allerede igår -noget med kano og Sverige og drengene og manddomsprøve og 12 rammer øl og en ukendt mængde sprut.
Jeg var hos far og mor for at vaske tøj før ferien- de betaler 7 kr pr. maskine, jeg betaler 24 kr pr. maskine.
Da mine forældre smed mig af på øen ved nitiden, glædede jeg mig til at være alene og kigge mit skab igennem for det tøj, som de frække spanier på Mallorca (er der overhovedet spanier på Mallorca??) skulle have æren af at kigge på.
Normalt pakker jeg i sidste øjeblik. Jeg tager den største kuffert jeg har og smider hele skabet og mit chatol ned i kufferten (vandretur ville være en tung affære for mig). Derfor tænkte jeg igår, at nu jeg var alene og havde en masse tid, så kunne jeg lege voksen, planlæggende og pakke i en kuffert af normal størrelse, bare for at prøve noget nyt.

Enhver anden aften elsker jeg at være alene i min lejlighed, at tulle rundt, høre min yndlingsmusik på repeat og jah... bare være mig selv. Men idag gik jrg rundt og kunne ikke andet end føle mig begloet af et eller andet usynligt. Jeg gjorde alt for at blokere den satans film ude, men lidt nyttede det. Stadig så jeg Katie foran kameraet og havde en følelse af at noget stod bag mig - bullshit!

Jeg stod og så ind i spejlet og tænkte, "Tag dig sammen skøre kælling. D E R E R I K K E S P Ø G E L S ER E L L E R D Æ M O N E R T I L!!", mens jeg tog telefonen og trykkede "Tata m" (far mobil) med ordene "Henter du mig ved metroen om en halv time, jeg tør ikke sove alene hjemme?
Jo det ville han gerne, men hvorfor var jeg bange?
Jeg sukkede og mumlede pga en film.

Jeg tog den første kjole på, smed min tandbørste ned i tasken og tog den første metro ud til far og moar.

Da jeg var ankommet, sad jeg og fortalte min far, hvad jeg var bange for. Så kiggede han på mig og grinede "Er du sikker på du ikke skal sove hos mor, jeg kan godt sove i din seng?"
Jeg grinede nervøst tilbage og takkede nej.

Det mest ydmygende er ikke, at han foreslog det, men at jeg rent faktisk i 04, efter en tur med "Dawn of the Dead" smed min far ud af dobbeltsenge midt om natten på en B&B i Slovenien - "Jeg var bange for den lille pige for enden af fodenden".

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så sød en Far du har!

;O)

Etstykkemedlis sagde ...

LOL

For at dele ud af pinlighederne, så kan jeg da lige fortælle at jeg ikke sov hele natten after at have set "Paranormal Activity" På grund af at mine gardiner blafrede en lille smule... og vinduet var lukket!!

Og jeg var HELT alene hjemme.. Jeg turde simpelthen ik falde i søvn af frygt for at hun pludselig stod der. Er du så færdig jeg var træt da jeg fik ungerne hjem dagen efter og skulle lege frisk og veloplagt mor!

Erna sagde ...

Brainie - JA! Det var nu også rart at være i deres skød sidste nat.


LMP - Det er præcis sådan jeg også havde det. JEg fik heller ikke lukket et øje onsdag nat, selvom jeg ikke var alene og havde kæresten at putte mig ind til. (Psst jeg så aldrig slutningen på filmen, så jeg så kun der hvor døren smækker og han løber ned efter hende.)

Jeg vil konkludere, at det er en skodfilm og jeg vil aldrig se den igen.

Anonym sagde ...

Få det bedre

http://www.youtube.com/watch?v=Uua7oOYY-nM&feature=channel