8.4.08

Tres sten er en ugle for meget.


En ægte og levende ugle:


Ægyptisk ugle:






Ikke fordi  der er sket så meget idag.
Jeg har brugt halvdelen af dagen på at sidde i "Kaffebaren", og vente på kafførmøde kl 16.
Jeg bruger simpelthen for meget tid ude på KUA. Det er bare  ikke så fedt at sidde alene hjemme hver dag til ca kl 16-17, fordi CBS ikke lige kunne finde ud af at planlægge T's timer, så de passer mig.
Men Herre Gud, jeg finder bare andet og andre at underholde mig selv med. Desuden er "Kaffebaren" et skønt sted, hvor jeg føler mig godt tilpas.
Nå men grundet til, at jeg melder ud i dag er, at jeg lige har fået verdens fedeste gave! 
Jeg har fået en ugle, skåret i sten, fra Ægypternes land, af min veninde Marie. 
Jeg troede det var løgn. Det er nok noget af det sjoveste jeg længe har set. Det kan faktisk ikke beskrives med ord, men kun vises med et billede eller tres.

Jeg siger det bare... husk lige, det her  er samfundet, der byggede pyramiderne og har "kongerne dal" at vise frem til omverden. Det jeg så undrer mig over er, hvor fanden gik det galt??

Over and out!

Ingen kommentarer: