22.4.08

Forårsrengøring, ananas og komodebord...






Det skal lige sige, at selvom folk, går rundt og tror, at jeg elsker at gøre rent, så gør jeg det ikke. Jeg hader bare, når der er rodet og beskidt! 

 - ok ok... jeg kan godt lide at støvsuge, en god måde at afreagere på.


----------------------------
Jeg fik endelig mit fine komodebord i går. Jeg ved ikke, om det er hvad møblet hedder rigtigt, men nu kalder jeg det sådan, da jeg ikke ellers ved, hvad jeg skal kalde det. I går og i dag har jeg og Troels, dog modvilligt, gjort forårsrent. Det hele er blevet så fint, undtagen vinduerne, som stadig mobber. Måske skulle jeg prøve med svovlsyre næste gang de skal pudses. Jeg har hørt, at syre (eddike) skulle være godt mod fedt. Og når det nu skal gøres, kan det ligeså godt gøres med stil. (Memo to my sel; huske svejserhandsker, eller andet der minder).  

Nå men det hele er så fint og rent, og jeg elsker det, og vil gerne sige, at jeg lige nu er lykkelig.  

Billeder af mit fine møbel følger...  

Update: Før jeg begynde at skrive det her, sad jeg med musen og katterne og spise ananas. Den begyndte at dryppe, og uden at tænke videre over det duppede jeg mit ananasstykke på min sofapude. Se, måske er det ikke vildt, for almindelige mennesker, men for alle dem, som kender mig bare en lille smule, vil få et hjertestop, da de ved, hvilken skade min mor og hendes rengøringsvanvid har forvoldt mig. Jeg gjorde det som om det var det mest naturlige at gøre. Mens jeg tænkte: "det drypper, jeg må få det væk - ah puden er nok god". Jeg må virkelig være træt siden jeg gør sådan noget, uden at se noget galt i det.. Jeg skal også sove nu...  

Flere billeder på http://ahmetspahic.blogspot.com

Ingen kommentarer: