26.2.09

En ægte Lommer

For et par år siden, eller er det 5 efterhånden, ringede T til mig og fortalte, at han var til en Lommer fernisering. Jeg vidste ikke hvem Lommer var, men efter lidt research, og efter at min tilsyneladende yndlingsprogram, Go' morgen Danmark sendte et indslag om ham, fandt jeg ud af, at han var en af dem, der stod for side 9 pige, før hun blev opdateret til foto of farver. 

Det har siden vist sig, at det var en enestående udstilling. Hans billeder var altid udstillet før, og så vidt jeg ved heller ikke siden.

Vi fik fat i et af dem - Lommer 200 - Hvor pigen leger kaptajn og en lille dreng står ved siden af og ser lidt utilfreds ud. 
Det er tegnet i sort tus, og linjen er formidabel.
 
Lommer #200

Her kan man virkelig se hans streg, fejlene og rettelserne 

Detlje

Ingen kommentarer: